Robert T. Kiyosaki - Zvýšte svoje finančné IQ

, "Ja som kúpil svoju prvú nehnuteľnosť v roku 1973. Nemal som vtedy peniaze nazvyš. Bol som ešte v námornej pechote a práve som si kúpil svoj prvý dom. To, že som mal nízky plat a nedostatok peňazí , mi však nezabránilo v tom, aby som sa nezapísal do kurzu o investičných nehnuteľnostiach za 385 dolárov. Už behom niekoľkých mesiacov som kúpil svoju prvú investičnú nehnuteľnosť, jednoizbový byť v družstevnom dome na ostrove Maui za 18 000 dolárov. Tento byt bol zhabaný pre nezaplatenie hypotekárneho dlhu a banka sa zúfalo snažila, aby sa ho zbavila. Dovolila mi zložiť  2 000 dolárov ako preddavok, na čo som použil svoju kreditnú kartu,. Potom, čo sme splatili hypotekárny účet z kreditnej karty, mi nehnuteľnosť zarábala okolo 35 dolárov
mesačne, čo je neobmedzený výnos, pretože som si požičal 100 percent celkovej sumy. Len čo mala banka istotu, že tú nehnuteľnosť zvládnem, dovolila mi kúpiť ďalšie dva byty. Moja investičná kariéra bola odštartovaná."
Takto začal Robert T. Kiyosaki svoj realitný biznis. Pokiaľ sa chcete o jeho úspechoch a skúsenostiach v oblasti  investovania a biznisu dozvedieť viac tak si prečítajte jeho skvelú knihu "Zvýšte svoje finančné IQ"


Tento článok nájdete aj na akonapeniaze.info