Čo urobiť, aby som sa vydala za bohatého muža?

Mladá a pekná slečna pridala na internetové fórum nasledujúci príspevok:

Čo mám urobiť pre to, aby som sa vydala za bohatého muža? ... V nasledujúcom príspevku budem úplne úprimná. Mám 25 rokov, som veľmi krásna, mám štýl a vybraný vkus. Chcela by som si nájsť manžela s príjmom nad 500 tisíc dolárov ročne (cca 385 tisíc eur). Niekto môže povedať, že som chamtivá, ale ľudia s ročným platom okolo milióna dolárov sú v New Yorku považovaní iba za strednú triedu. Moja požiadavka nie je zase taká vysoká. Je na tomto fóre niekto, kto má príjem nad 500 tisíc dolárov ročne? Ste už všetci ženatí? Na čo sa chcem spýtať:

Čo mám urobiť pre to, aby som sa vydala za boháča, ako ste vy? Najbohatší muž, s ktorým som chodila, mal ročný príjem 250-tisíc dolárov a niekoho bohatšieho asi len tak nenájdem. Ak niekto napríklad chce bývať v drahej rezidenčnej oblasti, akou je západ New York City Garden, 250 tisíc dolárov ročne jednoducho nestačí. Skromne sa Vás teda pýtam na niekoľko otázok: 

1) Kde bohatí a nezadaní muži trávia svoj voľný čas? (Prosím uveďte mená a adresy barov, reštaurácií alebo posilňovní)

2) Na akú vekovú skupinu by som mala zacieliť?

3) Prečo väčšina manželiek bohatých mužov vyzerá iba priemerne? Spoznala som už niekoľko žien, ktoré nie sú krásne ani zaujímavé, ale aj tak sa vydala za bohatého muža.

4) Aké faktory rozhodujú o tom, či so ženou budete len chodiť alebo si ju vezmete? (Mojím cieľom je sa vydať) 

Odpoveď od riaditeľa spoločnosti J. P. Morgan:
Drahá slečna Krásna, so záujmom som si prečítal Váš príspevok. Predpokladám, že po svete chodí veľa žien s podobnými otázkami, aké máte Vy. Dovoľte mi preto prosím zanalyzovať Vašu situáciu z pohľadu profesionálneho investora. Môj ročný príjem je viac ako 500 tisíc dolárov, čo spĺňa Vaše požiadavky, snáď mi teda všetci budú veriť, že sa tu len nesnažím "zabiť" čas. Z môjho pohľadu profesionála je svadba s Vami zlé rozhodnutie. Dôvody sú veľmi jednoduché, ako ihneď vysvetlím. Keď opomenieme detaily, pokúšate sa vymeniť "krásu" za "peniaze": 


Osoba A poskytne krásu a Osoba B za to platí, čo je fér. Bohužiaľ, je tu jeden veľký problém: Vaša krása bude miznúť, zatiaľ čo moje peniaze nezmizne len tak, bez dôvodu. Faktom je, že môj príjem sa bude pravdepodobne každý rok zvyšovať, zatiaľ čo Vy nebudete s pribúdajúcim vekom krajšia. Z ekonomického pohľadu sa teda moja hodnota bude zvyšovať, zatiaľ čo Vaša bude klesať. A nebude klesať lineárne, ale exponenciálne. Ak je krása jediné, čo môžete ponúknuť, Vaša hodnota bude po 10tich rokoch výrazne nižšia ako je teraz. Chodenie s Vami by sa dalo prirovnať aj k obchodovaniu na Wall Street: 

Keď hodnota komodity alebo akcií klesne, predáme ju, nie je vhodné si ju ponechávať dlhodobo - rovnaké je to s manželstvom s Vami, tak ako si ho predstavujete. Asi je kruté to takto povedať, ale ak vlastním niečo, čomu rapídne klesá hodnota, jediné rozumné rozhodnutie je to predať alebo prenajať. Muži s príjmom nad 500 tisíc dolárov ročne nie sú hlúpi - budú s Vami chodiť, ale nevezmú si Vás. Poradil by som Vám teda zanechať hľadanie bohatého manžela. Môžete radšej sama skúsiť zbohatnúť a zarábať oných 500 tisíc dolárov ročne. Pravdepodobnosť je väčšia, než že narazíte na bohatého hlupáka.

Dúfam, že som Vám týmto pomohol.