AuPortal.sk vyjadrenie

V staršom článku "Kde kúpiť investičné striebro" bol v komentároch zverejnený kritický komentár k spoločnosti AuPortal.sk. Vraj ide o nedôveryhodnú spoločnosť ktorá ma na svojom webe iné ceny ako v skutočnosti sú. Dokonca sa diskutujúci zmienil o falzifikátoch. Teraz nám prišlo vyjadrenie konateľa spoločnosti AuPortal.sk na túto diskusiu.

"Dobry den! Prave ma moj klient upozornil na tuto diskusiu, kde anonymny uzivatel dehonestuje a nepravdivo pise o spolocnosti AuPortal SK, s.r.o., ktorej som konatelkou. Ako jedna z mala firiem fixujeme cenu pri POTVRDENI OBJEDNAVKY a ceny zverejnene na e-shope su ceny konecne, tzn. su v nich zahrnute vsetky dodatocne naklady - poistenie a pod. V anonyme nerozumiem poznamke odoberania priamo z USA a nie z Ciny. Libertad sa vyraba v Mexiku, Philharmoniker v Rakusku, atd., takze je rozumne ich nakupovat priamo od vyrobcu, nie od sprostredkovatelov. Nasu cinnost pravidelne kontroluje Puncovy urad, ktory nezverejnil ziadnu staznost ohladom spolocnosti AuPortal SK, s.r.o. na ich stranke" 

Ja ako autor tohto blogu sa musím priznať že som tiež klientom AuPortal.sk a pravidelne nakupujem strieborné investičné mince práve u tohoto predajcu. Doteraz som nemal žiaden problém ani s cenou ani s tovarom a túto spoločnosť môžem jedine odporúčať.