Kostolányho seminár

Kniha ako odpoveď na otázku: "... Niečo o burze, nemáte niečo zaujímavé?" Vedľa peňazí, trpezlivosti a šťastia (tri veľké G = Geld, Geduld, Glück) je k úspechu na burze treba aj pekná porcia skúseností a znalostí, ktoré je nutné u André Kostolanyho interpretovať skôr ako umenie. V dialógu sršiacom vtipom a iróniou - u tohto autora nemožno čakať nič iné - je čitateľ hravo uvedený do veľkého sveta medzinárodných finančných investícií. Séria otázok, ktoré si Kostolany pokladá, je takmer nekonečná. Kto má nejaké úspory, veď existujú aj skromne začínajúci drobní akcionári, bude touto knihou oslovený. "Je to umenie obchodovať na burze a vždy zarobiť?"

André Kostolany odpovedá: "Neviem to vždy, ale 51krát zo 100 prípadov áno, 49krát nie. Viete, Voltaire povedal: Je oveľa jednoduchšie o peniazoch písať, ako peniaze zarobiť. U mňa to je naopak. Najskôr som musel peniaze zarobiť, a potom som mohol začať o peniazoch písať. Po prvé, pretože som bol nezávislý, po druhé, pretože som sa dobre naučil, čo peniaze znamenajú a čím je špekulácia aj burza. Väčšina ľudí, čo dnes o peniazoch píše, ani nevie, čo je to trh. " Od jari 2000 je v Nemecku v predaji už 12. vydania Kostolanyho burzového seminára. Prvé vydanie sa datuje k roku 1986. Obsah knihy je bezpochyby nadčasový a nie je ohraničený len na začiatočníkov. Naopak, čitateľovi s burzovými skúsenosťami ocenia uhol pohľadu, ktorý má málo spoločného s lacnou ekonomickou žurnalistikou alebo s návody ako zbohatnúť za 24 hodín ...


kniha Kostolanyho burzovní seminář pro kapitálové investory a spekulanty